Varios años después…

Hamaika urte ondoren eta zenbait blog bidean gelditu direla, Izena duena da rekin bueltan nago blogosferara. Berriro hasieratik hartzea pentsatu dut, blog berri bat osatzea. Zergatik? Aurreko egitasmoek zahar bezela antzematen ditudalako orain eta, agian, bizitzako aro berri bati ekingo diodalako. Ez nago ziur…

Denetarik jasoko dut hemen: atsegin ditudan eta ez ditudan gauzak, ideiak, idazkiak, haserre eta pozak, minak, esperientziak…

Gaur beste egunak bezain egokia da honekin hasteko. Egun polita da.

Beraz, goazen aurrera!

Varios años y blogs diferentes después vuelvo con Izena duena da. ¿Por qué empezar de nuevo? Porque he pensado que a menudo tengo cosas que contar: a veces serias, a veces tonterías, siempre personales y la mayoría de las veces detalles o cosas que, sin gran artificio, quiero contar que me han gustado o me han horrorizado, enfadado, emocionado, animado o entristecido.

Se puede hacer en Facebook, sí, pero a menudo se trata de cosas que quiero tener opción a recuperar o recordar en algún momento.

Hoy es un día como otro cualquiera para empezar. Podría ser un bonito día…
¡Arrancamos!

 

Responder

